Ignibit SA: finansowanie z II transzy emisji na porty gier Agony i Bum Simulator na urządzenia VR

Ignibit S.A., zajmujący się produkcją autorskich gier wideo oraz portowaniem projektów PC na VR rozpoczyna II transzę emisji akcji. O planach emisji i rozwoju spółki mówią Tomasz Gąsienica-Szostak i Rafał Krawczyński, członkowie zarządu Ignibit w rozmowie z ISBnews.TV.

W ramach pierwszej transzy spółka przyjęła zapisy na akcje o wartości 1 mln zł. Środki od inwestorów zostaną przeznaczone na porty gier Agony i Bum Simulator na urządzenia VR, rozpoczęcie prac nad autorską produkcją, zwiększenie kapitału obrotowego w celu przyspieszenia realizacji założonych celów. Usługę oferowania akcji Ignibit wykonuje Dom Maklerski INC S.A. Studio chce dołączyć do spółek notowanych na rynku NewConnect do końca br. Spółka rozpoczęła pracę nad dokumentem informacyjnym. Planuje debiut w IV kwartale tego roku.

– Działamy w różnych obszarach technologii VR-owych – zarówno w gamingu, jak i w kontraktach biznesowych. I taką formułę spółka przyjęła od samego początku swojej działalności. To pozwoliło nam prowadzić realizację w pełnym spektrum zastosowania tej technologii i nie przegapiać postępu w żadnym z tych sektorów. Mamy duże doświadczenie w kontraktach biznesowych,  zrobiliśmy tych kontraktów wiele (przeróżnych spółek o przeróżnej tematyce). Tym bardziej, że w latach, kiedy spółka zaczynała działalność  technologia VR-owa była nowością. Firmy realizowały mniejsze kontrakty, eksperymentowały z VR-em. To pozwoliło nam dotrzeć do szerokiej rzeszy odbiorców i  zdobyć doświadczenie na wielu polach. Jeżeli chodzi o gaming, spółka zaczęła od mniejszych projektów, później skoncentrowała się na produkcji jednego, dużego tytułu – multiplayer-owej strzelanki, Zero Killed – powiedział Tomasz Gąsiennika-Szostak w rozmowie z ISBnews.TV.

Druga transza oferty publicznej akcji kierowana jest do wszystkich zainteresowanych. Środki pozyskane z emisji akcji spółka przeznaczy na portowanie gier Agony i Bum Simulator na urządzenia VR, rozpoczęcie prac nad autorską produkcją, a także zwiększenie kapitału obrotowego w celu przyspieszenia realizacji założonych celów oraz możliwości rozpoczęcia nowych projektów. Informacje o akcjach i warunkach ich nabycia są dostępne na platformie Crowdconnect.pl i stronie internetowej spółki.

– Działamy w różnych obszarach technologii VR-owych – zarówno w gamingu, jak i w kontraktach biznesowych. I taką formułę spółka przyjęła od samego początku swojej działalności. To pozwoliło nam prowadzić realizację w pełnym spektrum zastosowania tej technologii i nie przegapiać postępu w żadnym z tych sektorów. Mamy duże doświadczenie w kontraktach biznesowych,  zrobiliśmy tych kontraktów wiele (przeróżnych spółek o przeróżnej tematyce). Tym bardziej, że w latach, kiedy spółka zaczynała działalność  technologia VR-owa była nowością. Firmy realizowały mniejsze kontrakty, eksperymentowały z VR-em. To pozwoliło nam dotrzeć do szerokiej rzeszy odbiorców i  zdobyć doświadczenie na wielu polach. Jeżeli chodzi o gaming, spółka zaczęła od mniejszych projektów, później skoncentrowała się na produkcji jednego, dużego tytułu – multiplayer-owej strzelanki, Zero Killed – powiedział Tomasz Gąsiennika-Szostak w rozmowie z ISBnews.TV.

– Z rozpoczętej dziś oferty publicznej akcji chcemy pozyskać łącznie 1,5 mln zł. Pozyskane środki z przeznaczymy na rozpoczęcie prac nas autorską produkcją oraz portowanie dwóch gier na zlecenie: Agony oraz Bum Simulator na urządzenia VR. Część kwoty posłuży także dostosowaniu wyprodukowanych VR modułów edukacyjnych do dalszej odsprzedaży oraz zwiększenie kapitału obrotowego w celu przyspieszenia realizacji założonych celów oraz możliwości rozpoczęcia nowych gier – dodał.

– Debiut Agony w wersji na VR planujemy w III kw. br., Bum Simulator na urządzenia virtual reality trafi do sprzedaży w 2022 r. Obie produkcje w wirtualnej rzeczywistości zapewnią zupełnie inne doświadczanie rozgrywki. Dużą uwagę skupiliśmy na obrazie. Naszym celem było uzyskanie jak realistycznej oprawy wizualnej, która potęguje doznania i intensyfikuje zanurzenie zmysłów. Dzięki immersyjności, gracze mogą spodziewać się jeszcze większych emocji i wrażeń niż w wersjach dostępnych na inne platformy – komentuje Rafał Krawczyński, członek zarządu Ignibit S.A.

Od 2020 roku akcjonariuszem spółki jest notowana na głównym rynku GPW w Warszawie PlayWay S.A., jeden z czołowych producentów i wydawców gier komputerowych.
Do tej pory Ignibit tworzyła gry w technologii VR: Dream Coaster VR, Rift Coaster VR, Drone Hunter VR i ZerOKilled. Obecnie zespół pracuje nad dwoma tytułami. Pierwszy z nich to połączenie gatunków survival i symulator, którego scenariusz rozgrywa się w kosmosie. Drugi to strzelanka utrzymana w oryginalnej szacie graficznej.

Polecamy nasze podcasty